2 Temmuz 2013 Salı

Yeni Bir Masa Örtüsü

Merhaba, yine yeni bir işimle, siparişimle buradayım.Bu masa örtüsünün kumaşını gördüğümde hiiçç düşünmeden aldım. Acaba bunla ne yapabilirim diye düşünmedim. Zaten en fazla yastık yaparım diye düşündüm. Yani birşey yapmasam bile elimde olmalıydı :) Kumaşı facebook sayfamda yayınladıktan sonra, daha önce kendisine kot kumaştan önlük diktiğim müşterim benden günlük kullanmak için bir masa örtüsü istedi. Tabii ki en uygun kumaş duck keten, leke tutmadığı için. Kalitesi zaten bence harika. Yaa gerçekten beim kumaş dükkanı açmam lazım, böyle olmuyor ... Neyse :) Müşterim, yani sevgili Nurgül Hanım, içindeki kahve tonlarından bir kombin yağmamı istedi, fakat ona uygun kahverengi bulamayınca bulduğu yeşili tavsiye ettimona. Aslında kumaşın içinde bu yeşili andıran bir ton var ama aslında aynı renk değil. Ama bence öyle de güzel uydu ki, hatta Nurgül Hanım da bayıldı bu renk uyumuna. Farklı olsun biraz diye düşünürken, çok öncelerde yaptığım kenarları dalgalı olan pike aklıma geldi, bunu da öyle yapsam nasıl olur dedim. Önce kağıda çizdim ve müşterim de beğenince -ki zaten kime iş yaptıysam şimdiye kadar sizin zevkinize güveniyorum, ne yapsanız beğenirim diyorlar, ALLAH razı olsun- ben de seve seve böyle yaptım. İşte böyle:






Bunu günlük kullanıma istemişti müşterim ama şimdi ben bunu günlük kullanamam ki misafire çıkarırım diyor :)

Ruuner'a sıra gelince ne yapsam ne yapsam derken böyle birşey çıktı ortaya. Kumaşım yetmeyecek diye iç kısımdaki desenli şeridi verev kesemedim ama yine de sorun çıkarmadı diyebilirim.



Aslında runnerın tersi bile bence istendiğinde kullanılabilir durumda. Dikiş tersten de güzel duruyor çünkü.



Yastıkların da olunca paylaşacağım inşaALLAH. Sevgiler :)





2 yorum:

  1. çok güzel bir masa örtüsü olmuş. ellerinize sağlık.


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...