9 Temmuz 2013 Salı

Yastıklara Kelebek Kondu :)

Merhabalar, en son diktiğim masa örtüsünün kumaşından yaptığım yastıkları paylaşacağım sonunda. Çok severek yaptım bunları, deseni zaten çok sevmiştim. Kelebekleri de çok seviyorum ve kelebek kullanmak istediğimi söylediğimde hemen kabul etti Nurgül Hanım. O da çok seviyormuş ve yastıklarını da çok beğendi.  Aslında, yastıkların sahibi önce düz birşey olsun dedi, sonra da bana bıraktı, nasıl yaparsanız öyle olsun dedi. Müşteriler bana gğvendiğini söyleyince daha da güveniyorum kendime ve mutlu oluyorum. Düz yastık istemesinin sebebi, (genellikle herkesin yaptığı birşeydir herhalde) eşinin gelir gelmez koltuğa uzanıp kırlentleri başının altına koyması. Eee haliyle yastıkta kirlenme olabiliyor. Bana onun kullanacağı gibi düz yastık olsun deyince tabii ki herzamanki gibi leke tutmaz duck keten önerdim :) Sonra da masa örtüsüyle takım haline geldi zaten. Yastığın arkası eşine göre yani düz :) Alt kısımda gizli fermuar kullandım. Yastığın ön kısmı sevgili Nurgül Hanım'a, arkası da eşine ait :) İşte fotoğraflar :





Siz de beğenirsiniz inşaALLAH sevgiler ...

7 yorum:

  1. baktikca insanin ici aciliyor :) ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık harika olmuşlar

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık. bende bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık :) keşke bende dikebilsem

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...