15 Eylül 2013 Pazar

Kırmızı Çiçekli Mutfak Takımı

Uzun verdiğim aralara bir yenisini daha ekledim :) Açıkçası hiç girip bloğa birşey yazmak gelmedi iimden pek de gelmiyor bu aralar ... O kadar koşuşturmalar,  işlerimde terslikler oluyor ki, yaptıklarımı paylaşmak bile zor geliyor ...
Bu takımı çeyiz için bir müşterime yaptım. Takımdaki önlük, peçetelik, ekmeklik, aşçı şapkası ve fırın eldiveninden 2şer tane yaptım. Diğerleri de başka biri için gitti. Hatta aynı önlük, fırın eldiveni ve peçetelikten 2şer tane daha yine çeyizlik olmak üzere yapıyorum.












5 yorum:

  1. çok güzel olmuş .farklı renklerde kumas mevcutmu elinizde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler zerrin hanım. evet var. mavi, pembe, lila-mor renklerde var . dier kumaş renkleri için facebook sayfamdan bakabilirsiniz

      Sil
  2. Bu takımın fiyat olarak maliyeti ne olur acaba? Aslında hiç mutfak takımı istemedim çeyizime ama bu çok şık ve cıvıl cıvıl. Ve bunun siparişini verirsek nekadar sürede hazır olur? Ellerinize emeğinize sağlık iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok güzel ellerinize sağlık böyle bir takım ne kadara mal olur

    YanıtlaSil
  4. Fiyat konusunda açıklama yapabilir misiniz? Benim ihtiyacım var ona göre sipariş vermeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...