22 Haziran 2013 Cumartesi

Yeni Mutfak Takımı

Merhaba. Bir siparişimi daha göndermenin rahatlığı içerisindeyim. Gündüzleri dikmek pek mümkün olmayınca  uykusuz geceler sonucu tamamlayabildim. Benim kuzum da kumaşlarla oynamayı çok seviyor, hatta dikiş makinem, gönyem, kalemlerim, makaralarım, toplu iğnelerimle de ... :) Tabii özellikle toplu iğnelerde çok dikkatli oluyorum -ki zaten onlarla oynadığında uff olacağını bildiği için azıcık kurcalayıp bırakıyor :) Rahatlamış bir şekilde çok az şekerli sabah kahvemi yudumlarken birşeyler yazmak da ayrı bir keyif :)

Bu paylaşacağım takımın kumaşından mutfak önlüğü dikmiştim. Bunun kumaşını orada da yazdığım gibi, istekler doğrultusunda kendim kombinlemiştim. Çok beğenildi. Aynı kumaştan da bir takım dikmiş oldum şimdi. 










Ekmek sepeti

Peçetelik



Servis

Peçeteler

Havlu

Poşetlik

Masa örtüsü ve runner 

Balıkesir'e doğru yola çıktılar. Sahipleri de hayırlı sağlıklı günlerde kullansın inşaALLAH ...




5 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...