7 Mayıs 2013 Salı

Mutfak Önlüğü, Ekmeklik ve Fırın Eldiveni

Merhabaa :)  Birkaç gündür hasta olan kızım çok şükür iyileşti ve kumaşıni biçip hazırladığım fakat bir türlü elime alıp da dikemediğim takım bitti. Takım derken 3 parçadan oluşuyor başlıktan da anlaşılacağı gibi. Benim her seferinde bıkmadan söylediğim gibi bayıldığım bir kumaş olan duck keten kullandım. Sipariş anneler günü hediyesi olacak. Daha önce kelebek ve çiçek yastıklar yaptığım müşterime diktim bu siparişi de. Pembe tonlarında çiçekli güllü birşeyler olsun istedi, desen seçimini bana bıraktı. Bu desen tarif ettiği desen ve renge en uygun olandı. Müşterim de kumaşı çok beğendi. Bana kumaş seçimini bırakacak kadar güvenmeleri de ayrı bir mutluluk. "Senin zevkine güveniyorum" sözü beni çok mutlu ediyor. Bu şekilde iş yaptıranlar var sağolsunlar mutlu oluyorum :) Kombin olarak da açık pembe kullandım. Yaka çevresinde ve cep ağzında sutaşı kullandım. Fotoğraflarımı paylaşayım artık :)


Burada kızım biraz görünüyor :) Fotoğraf çekerken araya girmeye bayılır kendisi, hele dikiş dikerken kucağımda oturması ne kadar öğrenmeye hevesli olduğunu mu gösteriyor yoksa sadece dikmemem için mi yapıyor :)



Fırın eldivenleri biraz büyük boyutlarda yapılır ya hep, ben öyle çok büyük yapmıyorum, bu şekilde kullanımının daha rahat olduğunu düşünüyorum ...


Bu kumaş sepeti ekmeklik olarak yaptım ama peçetelik olarak da kullanılabilinir.




12 yorum:

  1. harika olmuş !!kumaş deseni zaten muhteşem !! eduvardonun annesi görse kapardı bu mutfak önlüğünü :)
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim filizciimm. bir dahaki aya bir siparişim olacak inşaALLAH yine güzel bir desenden, eduvardonun annesini çatır çatır çatlatmak istiyorum :) bakalım nolacak :)
      çok sağol canım :))

      Sil
  2. KUMAŞ ÇOK HOŞ.ACABA NE KADARA DİKİYORSUN KARGO FALAN NASIL OLUYOR BİLGİ VEREBİLİRMİSİN?
    omerdemetoyku@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba demet hanım, mailden ulaşıyorum şimdi size.

      Sil
  3. bayıldım eline sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çook güzeller :)

    Önlüğün ayrı takımın ayrı fiyatını bana mailden ulastırırsanız cok sevınırım :)

    sumela00@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yorumunuzu yeni gördüm çok özür dilerim. şimdi ulaşıyorum size....

      Sil
  5. 10 marifette önlüklerinizi görüp geldim ,ellinize sağlık.Bende 10 marifet üyesiyim beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim türkan hanım, sevgiler ...

      Sil
  6. Merhaba, Cok sevdiğim bir arkadaşım endüstri mühendisliğini kazandı. Kendisi aynı zamanda da mutfakta harikalar yaratır. Resimlerdeki formlarda bir muutfak ölüğü istiyorum ancak göğüs kısmı boş kalmalı ki o kısıma da mühendisliğine dair esprili bir baskı yaptıracağım.
    Konu hakkında yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  7. Merhaba 6 kişilik mutfak takımı fiyatını bana yazabilir misiniz bir de bu takımın çinde neler olacağını. Çok teşekkürler
    Mail: kazanc12@gmail.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...