9 Ağustos 2014 Cumartesi

Uzun süredir paylaşamadıklarım bir kısmı...

Merhaba, evet uzun süredir birşey paylaşmıyorum. Yaptığım işler birikti ama artık facebook sayfam ve zaten blogger olmayı beceremediğim bloğumda hiçbirşey paylaşamıyorum. Bebişimin doğmasına az kaldı sayılır. Artık sipariş de alamıyorum. kalan son 2 ayda iki kızıma çalışacağım artık :) Buğlem'imizden sonra bir de Sare'miz olacak ALLAH'ın izniyle :)  RABB'im isteyen herkeseALLAH CC yolunda, Peygamber Efendimiz (s.a.v.) izinde, hayırlı, sağlıklı evlatlar nasip etsin inşaALLAH ...

Ben ne varsa toplu halde paylaşmak istiyorum en iyisi bu herhalde ...








Fotoğraflamadığım ya da üzerine isim yazmadığım bir kaç şey daha var. Ama şimdilik bu kadar :)

1 yorum:

  1. iyi günler kolay gelsin isimli mutfak önlüğünün fiyatını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...