20 Mayıs 2014 Salı

Puantiyeli Mutfak Önlüğü

Canım arkadaşım Şule'mle uzun süredir faceden görüşüyorduk. İnşaALLAH bir gün görüşmek nasip olur derken nasip oldu ve Bursa'ya bir arkadaşını ziyarete geldi tabii ki bizim de görüşmemize vesile oldu :) Bizi üzüntüye boğan ve hâlâ içimizde acısını hissettiğimiz Soma faciasından dolayı hiçbir şeye sevinip gülemezken arkadaşımın gelmesiyle biraz kafam dağıldı mutlu oldum. Ona bir sürü hediye yapmak istemiştim ama elim hiçbir şeye gitmedi ki ... En sonunda mutfak önlüğü diktim, başka şeyler yapamadım mahçup oldum ama beğendiğini gösteren yüz ifadesi ve güzel sözleri de bana yetti :) O da bana çok güzel hediyeler hazırlamış kendi elleriyle ... Ona diktiğim önlüğü bir seçenek veya örnek olsun diye burada paylaşmak istedim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...