28 Ocak 2014 Salı

Mor Güllü Mutfak Takımı

Merhaba. Bu kumaştan sipariş aldığımda bayaı sevindim. Çünkü açıkçası aynı desenden ve renkten öyle çok önlük ve takım yaptım ki, bir süre sonra sıkıldığımı farkettim. Hatta aynı model önlük yapmaktan da ... Bu yüzden siparişlere ara veriyorum bir süre. Hem kafamı dinlemek hem de yeni şeyler üretmek için. En azından üst üste bir sürü sipariş değil de ufak tefek şeyler kabul ediyorum çünkü devamlı aynı şeyler bir süre sonra sıkabiliyor beni. Bu takımı çok severek yaptım diğer işlerimi de öyle ama bu deseni çok sevdiğim için ayrı bir hoşuma gitti. Bu takım da şuan yolda Adana'ya gidiyor :)





4 yorum:

  1. Merhaba çok çok beğendim. sadece önlüğü ne kadara yapıyorsunuz acaba? bana mail atabilir misiniz? philosophia_odd@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba takim fiyatini ogrenebilirmiyim cok begendim mail atarsaniz sevinirim elifegecoban@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. İyi günler ben bundan sipariş vermek istiyorum yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  4. İyi günler ben bundan sipariş vermek istiyorum yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...