21 Kasım 2013 Perşembe

Yeni Kumaşlar

Önceki gün yine sipariş kumaşı almaya gittim (çok şükür). Ama illa bir parça da olsa kendime de kumaş alacağım ya dayanamadım 3-4 parça alıverdim :) Kendimi kumaşlarla ödüllendiriyorum ama bu sefer ne için ödül aldım kendime onu bilmiyorum kesin haketmişimdir :)) Polar kumaşlarla anne-kız pijamalar dikeceğim. Lila çiçekli duck ketenden güzel bir önlük çıkacak ve diğer parçaları da kızım için aldım. İşte kumaşlarım :

Duck keten ...

 Puantiyeli olan kumaş ince penye gibi bir kumaş. Kırmızı olan dökümlü yine ince bir kumaş, neredeyse şifon diyebilirim. Leopar olan da kalın elastik bir kumaş. Aklımda güzel şeyler var inşaALLAH :)

Bunlar da polar oluyor.

2 yorum:

  1. merakla bekliyorum neler çıkacak, bu yaz bursaya geldim ve bütün kumaşçıları dolaştım ve sadece 2 tane medine ipeği feracelik kumaş aldım dikilecekler beklior bakalım..ayrıca bloğumda çekilişim var buyurmazmısınız.. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ferace için kumaş alacağım inşaALLAH, artık ferace giymem gerektiini hatta geç kaldığımı düşünüyorum :) bloğunuza da hemen geliyorum :) sevgiler

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...