1 Ekim 2013 Salı

Yine Yeni Bir Kırmızı Daha

Merhabalar ... Çok defa dile getirdim ama bozuk olan makinemin vermiş olduğu moral bozukluğu içinde yarım işlerimle tamirden makinemin dönmesini bekliyorum ..... Ayrıca ütümün de ... Bana verdiği sıkıntıyı anlatamam. ALLAH sınıyor diyorum, nazar var sanırım yoksa o kadar çok şey oldu ki irili ufaklı, başka birşey olamaz diye düşünüyorum...

Geçenlerde yapmış olduğum mutfak takımının kumaşından 2 adet daha mutfak önlüğü siparişi aldım ve diktim. Sadece birinin ufak tefek işleri kalmıştı ki sevgili makinem gidince ortada kaldım resmen ... Ben dikmiş olduklarımı sizinle paylaşayım yine de ...




Bu arada bu kumatan tekrar bir takım siparişi daha aldım. Kısmetse onu da diktiğimde paylaşacağım. Bu takımda fon perde de olacağı için kumaşın güzelliği daha da belli olacak inşaALLAH ...  Bir de bu desenin pembe önlüğünü ve mutfak takımını yapmıştım o da çok sevilmişti, şimdi o pembeden de dikeceğim makinem gelir gelmez. Yani bu deseni çizen ben olsam beğenilmesine ancak bu kadar sevinirdim  :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...