28 Ekim 2013 Pazartesi

Kuş Desenli Mutfak Önlükleri

Uzun zamandır sadece mutfak önlükleri ve takımları yapıyorum. Yastıklara çok uzun bir ara verdim. Yani aslında arayı ben vermedim de talepler ne yöndeyse işler de öyle çıkıyor. Elimde biriken işlerim var yine mutfak takımları, önlükler.. Onları toparladıktan sonra siparişlere ara verip yeni birşeyler yapmak istiyorum nasipse.

Bu önlükleri daha önce de polar kelebek ve çiçek yastıklar ile çok sevilen ve yoğun ilgi gören :) pembe çiçekli önlüğün sahibi sevgili Gülcan'a diktim. Sıra çeyizlik önlüklere gelmişti ve onlar da biti sonunda. Gerçi elbise modelindeki önlüğün bittiği çok  olmuştu ama ilaveleri de daha sonra yapıp beraber göndermeyi tercih ettik.


Fırın eldiveni ve ekmek sepetiyle de ufak bir takım yapmış oldum . 



Bu fotoyu dikkatsiz çekmişim, yakası tuhaf durmuş. Aslında yaka kısmının şekli güzel, manken zayıf kaldı biraz galiba ;)





Biten işleri  bir araya getirip de şöyle bir bakmak, onun keyfiyle kendimi kahve ile ödüllendirmek de ayrı bir zevk çok şükür :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...