20 Mayıs 2013 Pazartesi

Çanta Diktim

Eveett, çanta diktim ama evet en kolay haliyle bir çanta diktim, fermuar, cırt ya da herhangi birşey dikmedim ağız kısmına. Başta isteyerek bunu yaptım ama sonradan nedense içime sinmedi ve yeğenime diktiğim bu çantaya bir fermuar ekleyeceğim. Bugün yarın gelecek ve gelirken getirmesini istedim :)
Gerçi yeğenim böyle de sevdi. Zaten kendisi konservatuara gidiyor ve müziksiz yapamayan biri olduğu için kumaşın teması bile yetti ona :) o kumaştan bir adet de yastık dikeceğim yine ona.

Aslında başlık "acele çanta" olacaktı da vazgeçtim. Ben ne diksem acele dikiyorum. Zor bir 10 gün geçirip de makine başına oturamayınca son güne kaldı dikmek. Boyun ve omuz tutulması geçirdim ve bu kadar uzun sürüp acı çektirmesi de beni mahvetti. Çok şükür RABB'ime bunu atlattım. Bu yüzden diktiğim çanta acele oldu :)




Kumaşını daha önce paylaşmıştım. Siparişler biter bitmez boyun tutulmasını geçirdim ve anca elime alabildim. Bu da o çok sevdiğim duck keten kumaşlardan ...

2 yorum:

  1. münüre hanımçokgüzelolmuş ben de internetten araştırdım duck kumaştan çanta dikeceğim inş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim burcu hanım, dikin ben de diktiğiniz çantayı görmeyi isterim :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...