19 Nisan 2013 Cuma

Çiçekli Fon Perdeler

Merhabalaar :) Sıradaki ürün yine bir sipariş. Benim bayıldığım çok sevdiğim bir kumaştan, yani duck ketenden diktiğim fon perde. Kumaşçıdan topun sonunu almıştım. Devamını bulsam da alsam diye ümit ediyorum :) Düz kırmızı ile uyumu bence çok güzel oldu. Sahibi de çok beğendi. Kaç gündür araya başka işler girdiği için, çok azıcık işi kalmasına rağmen  bunları tamamlayıp bir türlü yayınlayamamıştım.


Perdenin ilk hali böyleydi. Perdenin sahibi, evin tavanı çok yüksek değil deyince, 220 yeter diye bu uzunlukta yapmıştım, içine de fazladan pay bırakmıştım taşınacağı için. Ama yaptıkta sonra tsşınmasının çok yakın olduğunu söyleyince o zaman hiç fazlalık bırakmadan ben uzatayım boyunu dedim. Ama aklımda altına da kırmızı geniş bir şerit geçmek vardı. Bu şekilde yapacağımı söyledim. Zaten deseni bile müşterim görmeden ben seçip aldım. sağolsunlar, her biri bana güveniyor, bu da beni ayrıca mutlu ediyor... İşte perdenin asıl hali :



Böyle daha iyi oldu diye düşünüyorum. İnşaALLAH siz de beğenirsiniz. Sevgileerrr :)

1 yorum:

  1. perdenin nasıl yapıldığını anlatırmısın bende yapmak istiyorum perdeciler çok para istiyor :(

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...