3 Aralık 2012 Pazartesi

" ENGELSİZ DÜNYA "

Bugün 3 ARALIK DÜNYA ENGELLİLER GÜNÜ ... Sadece 1 gün değil, 365 gün, 7/24 unutulmaması gereken bir durum değil mi ? Benim babacığım da 4 senedir engelli. Şimdi sadece akülü arabayla dışarıya çıkabiliyor. Buna da elhamdülillah. Evdeyken oturarak bir yerden bir yere geçebiliyor. Hergün hatırlamak için her an gözümüzün önünde bu durumu yaşayan biri olmasına gerek yok veya takvim yapraklarında, medya da bugünün ne olduğunun hatırlatılmasına da gerek yok ... Olmamalı ... Yarın ne olacağımız hiçbir zaman belli değil. Her an herşeyi kendimiz de yaşayabiliriz. Bu durumda olanların sıkıntısını görerek en azından elimizden geldiğince yardımda bulunmalıyız. Ben babamın yola çıktığında ne sıkıntılar yaşadığını çok defa gördüğüm için (tabii çevremde de bunu çok görüyorum ama en yakınımda babam olduğu için ondan bahsediyorum) ne zorluklar çektiğini de biliyorum. Keşke yollar, araçlar, özellikle de insanlar engelli insanların bizim gibi rahat yaşamalarını sağlayabilecek düzeyde olsalar. Gerçekten engelsiz yaşanacak durumlara gelebilmeyi diliyorum. İnşaALLAH ...
 Fotoğraf için kaynak  burasıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...