10 Ekim 2012 Çarşamba

Sonbahar'da Göç Eden Kuşlar

10marifet 'te Hobini Yarat ile ödüllü yapılan yarışmaya katıldığım "acele yaptığım" yastık ve yapım aşamaları ... Tan yeri ağarırken oluşan rengi ayarlamaya çalıştım yastık üzerinde... Benim tatlı bitanecik canım kızım beni bayağı zorladı herzamanki gibi. Postanenin kapanma saatine az kalmıştı ki kargomu gönderebildim :) Gerçekten çok başarılı eserler var, belki şansım yoktur ama bana da güzel bir uğraş oldu bu yarışma. Aklımdaki diğer bazı fikirleri de zamanım olsaydı da deneyebilseydim diyorum ama seneye kısmet artık :)
Kullandığım Malzemeler : Mercan ve koyu mavi renklerinde organze, bulutlar için çizgi desenli tül, siyah ve turuncu keçe, koyu sarı deri saten, lacivert terikoton, iç dolgusu için silikon.


Siyah keçeden uçan kuşları kestim.


Organzeleri, terikotonu ve deri sateni 37x37 ebatlarında kestim. Bitmişi 35x35 olacak. 

Sarı deri saten üzerine koyu mavi organzeyi koyup çizgili tülden kestiğim bulutları yerleştirdim. Turuncu keçeden de batmakta olan güneşi kestim. Bulutları ve güneşi ufak dikişlerle tutturdum.

Bulutları ve güneşi yerleştirdikten sonra da tan yerinin rengini de tonlayabilmek amacıyla uygun bulduğum mercan rengindeki organzeyi en üste koydum.

Geniş ayarda dikiş ile parçaları 0,5 cm den diktim.



Siyah keçeden kestiğim göçmen kuşlarımı da kafama göre dağıtarak yerleştirdim ve iğneledim Ve yine küçük dikişlerle tutturdum.


 Son olarak da lacivert terikoton ile yastığın yüz kısmını birleştirerek 1 cm den diktim ve yüzünü çevirdim. Dikkatle ütülediken sonra silikon doldurup açık kalan kısmı da diktikten sonra sonbahar yastığım bittiii :)












6 yorum:

  1. Aaaa bu yarışma için miydi :) Ben ofise gönderdiklerinden zannettim :) Gerçi ofise gidiyor hepsi ya neyse :) Çok güzel olmuş Münürecim. Çok uğraşmışsın ama kaç kat varmış üzerinde. Ben de Sevgili shane in gönderdiği postta acaba ışıktan mı dedim pırıltıları ama üzerinde kat kat tül varmış :) O hissi çok güzel vermişsin. Ellerine sağlık ve başarılar Münürecim :)

    YanıtlaSil
  2. evet canım yarışma için :) hepsini aynı anda gönderdim zaten, onu da araya katmış shane :)3 kat var ön kısmında ve lamba ışığında foto çektiğim için flaşla parladı flaşsız mat oldu ortasını bulamadım :) ama renkler bayağı istediğim gibi oldu. öyle güzel adaylar var ki yarışmada, paketten geri çıkarıp koydum göndersem mi göndermesem mi diye :) amaan dedim nolacak gönderdim. çok teşekkür ederim canım ALLAH razı olsun sana da başarılar :)

    YanıtlaSil
  3. Canım bloğumda sana birkaç ödülüm var kabul edersen sevinirim :)
    http://senayatilgan.blogspot.com/2012/10/odullerrrrrrrrrr-mimlenmelerrrrrrrrr.html

    YanıtlaSil
  4. şenaycım bu neyse eminim çok güzel birşeydir ama şimdi tamamen blog konusundaki cahilliğimden dolayı ne olduğunu anlamadım. nasıl yapılıyor mimlenme olayı nedir? be de yapayım uygun olduğunda bahseder misin? :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel ve orjinal bir yastık olmuş. katkat çok farklı görünüyor. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...